Ray Ban - це про стиль і якість сонцезахисних окулярів. Їх надягають ті, хто хоче бути впевненим у захисті свого зору від шкідливого впливу ультрафіолету. Їх купують ті, хто йде в ногу з модними трендами. Компанія Ray Ban виробляє сонцезахисні окуляри вже майже 100 років. Вони точно знають, що роблять!
Ray Ban: з чого почалася історія бренду
Історія сонцезахисних окулярів Ray Ban, як і багатьох інших популярних брендів, починалася дещо незвично. У 1929 році ВПС США оголосили тендер. Завдання стояло серйозне: розробити й виготовити окуляри для льотчиків, які могли б захистити очі від сонячних відблисків і забезпечити чітку видимість. Одним із заявників стала компанія Bausch & Lomb Inc. Підприємство довгий час спеціалізувалося на виробництві оптики для військових і медичних цілей. Тож, застосувавши весь свій досвід і знання, Bausch & Lomb Inc з легкістю цей тендер виграла. Так почалася класична історія авіаторів Ray Ban.
Льотчики пишалися своїми окулярами, тому брали аксесуар не тільки на бойові завдання, а й носили їх і в повсякденному житті, викликаючи загальне захоплення. Люди хотіли купити окуляри "як у пілотів" - так з'явився бренд Ray Ban. Бачачи такий попит, власники компанії зрозуміли, що виготовлення сонцезахисних окулярів потрібно виводити за межі виключно військової галузі.
Розвиток і популярність Ray Ban
Далі історія торгової марки Ray Ban розвивалася стрімко, як сюжет блокбастера. Дослідження, дослідження і ще раз дослідження ー це те, чим без зупинки займається компанія Bausch & Lomb Inc. Завдяки цьому якість сонцезахисних окулярів бездоганна. Звичайно ж, виробник добре розуміє, що потрібно йти в ногу з часом і досліджувати тренди.
Бренд виходить за межі дослідницьких лабораторій:
- 50-ті роки. Суспільство відновлюється після війни. Люди хочуть повернутися до звичних радощів: красиво одягатися, співати, танцювати. У цей час Ray Ban створює нові стильні оправи для сонцезахисних окулярів. Кольорові, яскраві, які можна підібрати під колір одягу та настрою;
- 60-ті роки. Ray Ban надягають відомі люди. Коли продукцію популярної марки носять Джекі Кеннеді, Одрі Хепберн, Пітер Фонда, то і їхні шанувальники, і всі інші просто не в силах встояти перед спокусою носити Ray Ban. Кількість моделей сонцезахисних окулярів сягає п'ятдесяти. При цьому компанія ні на хвилину не забуває про якість;
- 70-ті роки. На модну арену вривається спорт. Компанія розробляє спеціальні лінзи для лижників і альпіністів. А після цього випускає лінзи Ambermatic, які гарантують чітку видимість у хмарну погоду і затемнюють у періоди яскравого сонця. Це був справжній прорив у виготовленні сонцезахисних окулярів;
- 80-ті роки. У відповідь на стрімкий розвиток суспільства торгова марка запускає лінійку оправ і лінз унісекс. Бренд стає одним із найвпливовіших у світі чоловічої моди - їм знову віддають перевагу знаменитості. В окулярах від Ray Ban знімаються в популярних фільмах Том Круз і Джон Белуші.
На кожному етапі своєї історії Ray Ban слідує тенденціям моди. Але інноваційні розробки, якість і комфорт ー завжди залишаються пріоритетом бренду.
Історія торгової марки Ray Ban: нове тисячоліття
У 1999 році компанія Bausch & Lomb Inc продала права на торгову марку Ray Ban італійській фірмі Luxottica Group. Новий власник повністю зберіг технологію виготовлення лінз. Крім виробництва класичних моделей, Luxottica щороку поповнює ринок новими розробками.
Як і багато років тому, так і зараз, найпопулярнішими моделями сонцезахисних окулярів залишаються:
- Aviator - безсмертна класика, з якої починалася історія бренду;
- Wayfarer - культова модель із пластиковою оправою, представлена безліччю різноманітних відтінків;
- Clubmasters - ретро-дизайн: нижня частина оправи з металу, верхня - з пластику;
- Round metal - ефектні окуляри з круглими лінзами.
Зараз розробки Ray Ban налічують понад 30 видів лінз. Кожна з них створювалася на базі наукових досліджень. Від самого початку обраний принцип бренду: висока якість + модні тенденції, дає змогу торговій марці бути законодавцем моди у сфері сонцезахисних окулярів.